kalau bising sila tekan X...hihihihi

Monday, February 28, 2011

TUHAN BAGI SAHABAT

ASSALAMUALAIKUM


hari ni 28/02/11.....
birthday my bestfriend@husband, 
ASNA ASHRAFF...
huhuhu...lap lip lap lip dah 9 tahun kenal ngan si asna ni......dari skolah menengah dulu....aku yayang die weii...






and for asna, ni puisi aku buat untuk kau....aku korek ilmu KOMSAS time sekolah dulu demi buat puisi untuk kau...


ASNA
Kisah bermula kita berteman
tidak perlu harta dunia
tidak perlu rupa 
tidak perlu sempurna
tidak perlu kata-kata aku cinta
tatkala hiba kau hadir penghapus derita
tatkala suka kau ada peneman setia
asna,
kumohon ampun tika kau perlu aku tiada
kumohon tuhan sahabat selamanya
seperti kau 
sembilan tahun bersaudara
takkan ku jemu berkongsi cerita
senangmu senangku jua
susahmu kita bahagi bersama
tawamu penawar lara
tangismu mengguris jiwa
namun aku ada, bogo ada, badshah ada....
asna,
sementara hari terus berganti
cinta datang cinta pergi
tinggalkan dendam,tinggalkan duri dalam hati
namun sahabat sentiasa di sisi
teguh berdiri, memberi,
sampai mati
kenangan kita kan kusemat rapi
jauh lagi perjalanan hidup kita ini
kuharap senantiasa begini
semoga tuhan merahmati
aku sayang kau sangatlah, baby~~~


ok...aku tau puisi aku horror lagi creepy hell....tapi aku ikhlas....sabo jelah..huhuhu
hmm..ni la asna yang aku maksudkan....latest pic aku ngan asna and aku rase die comel dalam gamba ni...huhuhu....
asna-bogo-mso

ni gamba kete kesayangan asna

personally, ni antare sebab aku suke kawan ngan asna:
-die fun
-die tak berkira
-die independent
-tak menyusahkan orang lain
-always there when i need him
-aku kagum sebab die tegas dengan pendirian die...
-and pandai debate...aku kagum...
-banyak ilmu boleh share dengan die
-sweeeeet
-banyak lagi la..biarlah jadi rahsia aku, asna ngan kawan2 yang rapat ngan asna...

and kalau nak kenal lagi sape asna ni, yang sangat significant dalam hidup aku ni...
baca lah blog die---->  asna ashraff

semoga friendship kite kekal sampai bile2 ok asna??? aku tak lupekan kau...kau tak boleh lupekan aku...terima kasih untuk persahabatan ini....

Assalamualaikum....



2 comments:

Joey said...

me pun nak ucap selamat hari jadi untuk inchek asna.

p/s I only know him (at blog) for two years, still not as much as all of you. But he's a good person :)

Aiman Ariffin said...

whoaaaa I like those who appreciates friendship. Keep it up k! I hope ur fship will be tight till the end of time :)