kalau bising sila tekan X...hihihihi

Sunday, February 27, 2011

AKU BODOH BAB BAB NIH

pukul 4 pagi...


.....<aku call>.....
aku: hello...
dia: hello..
aku: u buat ape?
dia: i dah nak tido dah...
aku: hmmmmm~~~~ ok2 u gi la tido....
dia: cakap la kenapa...
aku: i nak kenal u....
dia: hah?
aku: i mean i nak kenal dengan u dengan lebih dalam lagi...
dia: ok..cakap la nak ngorat...
aku: <palotak jem> hm..haah i nak ngorat u..
dia: OK.kan senang...
aku: u betul2 dah nak tido dah ke?
dia: haah..ok goodnight..
aku: goodnight....
......<letak tepon>.........

lepas letak tepon, aku rase aku la orang paling bodoh dalam dunia ni...what the fuck am i thinking?????????????? kenape kau jadi speechless MSO????
"i nak kenal dengan u dengan lebih dalam lagi"...whattafish??? ayat zaman batu kau pakai ni capiq weii...dalam mane kau nak? sedalam perigi buta? sedalam lubang kubur???
"i nak ngorat u"....adoooooiii...adoooi.....adooooi budus la...kenape aku cakap dow??????? LAILAHAILLALLAH~~~

bodoh betul...haiiih bodoh betul.......bodoh bodoh bodoh......


dah lah....ngantuk....tido lagi elok...

7 comments:

chekuduks bacee said...

aiyokkkk....pg call tgah memelam tuh wat pe.....slow2 le kalo nk ngorat...kne ade skill ehehe...maybe invite die kluar dinner,movie,....kne die scare indirect way....

Mfs said...

hahaha..comel je....:p

syafiq othman said...

kuduk...hahah sebab tu la aku selalu gagal...kui3....aku nak gi ipoh tuisyen ngan kau weii...

MFS..huhu thank you... =D

k.A said...

selamat mengorat2.

chekuduks bacee said...

mai lahh.....satu chapter 100 hinggit.....ngahahhaa.....selidik la dlu ape die minat,ape die suke, perempuan mmg x suke direct2.....sbb tuh perempuan suke berkias kot....ahaha.....beli jiwa die dlu kot....

qistinasano said...

x slaah kalo nak luah...
asalkan hati kita puas dan tenang...

Aiman Ariffin said...

hahahaha at least u have the balls to her okay! no worrieslah. im sure she wud feel flattered that u called her