kalau bising sila tekan X...hihihihi

Monday, March 21, 2011

BARANG FAVOURITE

ASSALAMUALAIKUM....

here i am..in UIA, bilik asna, ambik amba dengan kucing asna...camne aku leh ade kat sini? padahal pagi td aku kat BONGEK, rembau, negeri sembilan...

REMBAU,
aku bangun kol 9 pagi..
bangun2 pagi terus call asna...

AKU: hello na...
ASNA: <krriiik krriiiik...bunyi cengkerik..>
AKU: asna!
ASNA: ye...
AKU: ko nak gerak balik UIA kol 10 kan?
ASNA: haah..
AKU: aku tgh siap ni kang aku gerak umah kau...
ASNA: aku baru bangun~~
AKU: <dah agak dah...kalau tak kejut tah gi klas ke tak tah budak ni> ok takpe kang aku gerak k..bye...
ASNA: bye...

aku pon gi la umah asna...mak die baru balik dari bandung...bagi aku makan kek lapis bandung...sedap!!!
kitorang pon gerak balik UIA, gombak....aku dok ikot asna gi gombak sebab:
-nak gi port klang malam kang jumpe our bestfriend yang baru turun kapal,BADSHAH...rindu gile babi ngan die dow....

UIA, GOMBAK...
asna gi klas....aku watpe? camwhoring!!!! 

my not-so-favourite handphone...in the mean time..bersabar jelah dengan ape yang ade..





 my favourite hairdryer..
 my favourite keychain..
 my favourite hair products..
 favourite skincare product...
 supplement...

and now nak klua lunch dengan kay, kawan skolah dulu...rindu jugak kat die...huhuhu....sorry sebab menjadi self obsess hari ni...saya tak cantik..papai..mmuah3!!!

ASSALAMUALAIKUM....

12 comments:

ashraf said...

wuuuu keychain yang aku bagi :)

aku nak bagi tahu kau something ni...

...


...

....

KAU HORROR! kau paksa aku makan ngn kau dan aku telah ponteng kelAS!

syafiq othman said...

wakakakaka
aku sayang keychain kau wei...aku sayang sangat...
sorry asna...aku lapa gile...thanks to kay la bawak kite gi makan..kui3...

aneez abdul ghaffar said...

muncung tuh muncung jage k....jgn nak caras kaum2 nyahh....ehehehee...like this post!thumbs up

syafiq othman said...

hahahaha wei caras kaum ape? ko pon mesti suke camwhore kan..kantoiii~~ wakakakaka...

Cerite Uncle Meet said...

lawa ar keychain uhh!!!
btw..ur blog mmg best.simple and snng nk bce..hehe!

Cerite Uncle Meet said...
This comment has been removed by the author.
syafiq othman said...

uit2 uncle...thank you...keychain my bestfriend ASNA yang bagi..huhuhu...i letak kat kunci kereta i...

Nellisa Hasan said...

Tu bawak kunci keta!

syafiq othman said...

elis, kunci je kot...i bawak kete dari rembau ke rumah asna je smlm..dari umah asna i naik kete die...kunci i pegang la takkan nak tinggal merata2..hui3...

Nellisa Hasan said...

haha...nasib baik tak tuduh bukan2. Anyway, I pun pakai skincare yang sama tau. Hehe...

Nellisa Hasan said...

haha...nasib baik tak tuduh bukan2. Anyway, I pun pakai skincare yang sama tau. Hehe...

Mista Elmo said...

like like..i nak!!!